Regulamin salonu

REGULAMIN ŚWIADCZONYCH USŁUG W SALONIE kostecka Beauty team

Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w Kostecka Beauty Team.

Decydując się na zabieg Klient akceptuje poniższy regulamin:

  • Godziny otwarcia Salonu Kostecka Beauty Team dostosowane są do indywidualnych potrzeb klienta. W celu rezerwacji wizyty prosimy o kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku od godz. 09:00 do godz. 18 :00, lub rezerwację online.
  • Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przybycie na wizytę. W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak wykonanej usługi z powodu niewystarczającej ilości pozostałego czasu do kolejnej rezerwacji (innego Klienta/Klientki).
  • Prosimy o przekładanie wizyt do 48h przed umówionym terminemZamówienie usługi w Salonie Kostecka Beauty Team jest równoznaczne ze złożeniem przez Klientkę/Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
  • Udostępnienie danych osobowych przez Klientów Salonu Kostecka Beauty Team jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  • Ceny zawarte w cenniku nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie. Promocje i rabaty nie łączą się.
  • Klientka/Klient umawiając się na zabieg zobowiązana/y jest to podania prawdziwego imienia, nazwiska oraz aktualnego numeru telefonu.
  • Reklamacje dotyczące usług należy zgłaszać w ciągu 48h (2 dni) od daty wykonania usługi za pośrednictwem adresu mailowego: kostecka.beautyteam@gmail.com Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych, od daty jej wpłynięcia.

     

wizyty w towarzystwie

  • Na terenie salonu obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt.
  • Prosimy, aby nie przychodzić na wizytę z małymi dziećmi. W salonie znajdują się urządzenia i substancje, które mogą być niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w salonie.
  • Za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiadają ich rodzice lub prawni opiekunowie.
  • Klienci ponoszą odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie lub zniszczenie wyposażenia salonu.
  • Salon nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe rzeczy pozostawione w miejscach bez nadzoru.

regulamin wizyt makijażu permanentnego

Umawianie na wizyty

  • Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
  • Po umówionej wizycie, proszę o wpłatę zadatku przelewem lub osobiście. W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko, rodzaj zabiegu, dzień i godzinę, na który mamy wyznaczony termin.
  • W sytuacjach nagłych np: choroba, bezzwrotny zadatek zostaje przełożony na kolejny termin.
  • Wszystkie zapisy w salonie są potwierdzone wiadomością SMS dzień przed zabiegiem,

Zabieg

  • Makijaż permanentny składa się z dwóch etapów: pigmentacji głównej oraz dopigmentowania.
  • Dopigmentowanie odbywa się między 8 a 12 tygodniem po głównym zabiegu i jest objęte stałą opłatą w wysokości 100 zł. (Niestawienie się na wizytę lub jej odwołanie później niż 48 godzin przed terminem uznawane jest za wizytę odbytą. Każda kolejna wizyta jest dodatkowo płatna 300 zł.)

Odświeżenie koloru

Odświeżenie koloru po zabiegu pigmentacji oraz dopigmentowaniu wykonanym w naszym salonie jest dostępne w promocyjnej cenie przez 1,5roku od daty pigmentacji, chyba że osoba wykonująca zabieg zdecyduje inaczej.

Dodatkowe dopigmentowanie

Jeśli klient nie przestrzega zaleceń pozabiegowych i efekt pigmentacji jest słabszy, konieczne jest trzecie, dodatkowo płatne dopigmentowanie.

Procedury rezerwacji i wpłat

Aby umówić się na zabieg makijażu permanentnego, należy wpłacić zadatek w wysokości 200 zł.

Warunki przystąpienia do zabiegu

  • Zapoznanie się z Dokumentacją
  • Przed przystąpieniem do zabiegu należy zapoznać się z przeciwwskazaniami, regulaminem oraz informatorem zabiegowym wysłanym przez salon.
  • Jeśli klient/klientka nie zapozna się z przeciwwskazaniami, regulaminem lub informatorem, lub zatai ważne informacje, co uniemożliwi przeprowadzenie zabiegu, nie będzie możliwości zmiany terminu ani zwrotu zadatku.

Zmiana wybranego koloru

Jeśli klient/klientka zdecyduje się na lżejszą pigmentację, a następnie uzna efekt za niewystarczający lub zmieni zdanie co do wybranego koloru, konieczne będzie dodatkowe, płatne dopigmentowanie

Poprawki i inne usługi

Zabiegi poprawiające makijaż permanentny wykonany przez innego specjalistę są traktowane i wyceniane jako zabieg pełny (100% ceny) lub, w przypadku źle wykonanego zabiegu, jako zabieg naprawczy (laser lub preparat chemiczny).

Higiena i bezpieczeństwo

Wszystkie materiały używane podczas zabiegu są jednorazowe i otwierane w obecności klienta/klientki. Nie przechowujemy igieł

nie stawianie się na umówionej wizycie

  • W przypadku, gdy Klientka/Klient nie stawił się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zadatku, która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. Obowiązuje to dla wszystkich usług znajdujących się w ofercie salonu i rezerwacji na wszystkie dni pracy salonu
  • W przypadku, gdy Klientka/Klient nie stawi się na umówioną wizytę przy wcześniej wykupionym Pakiecie, zabieg traktowany jest za odbyty.( możliwość przełożenia zabiegu do 48h przed umówioną wizytą)
  • Wizyty “ZADATKOWANE” przy nie stawieniu się na umówionej wizycie, nie są przekładane a zadatek jest bezwrotny.

Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz:

  • wprowadzania psów i innych zwierząt, handlu i akwizycji, głośnego i niekulturalnego zachowania
  • korzystania z urządzeń/wyposażenia salonu bez zgody personelu

Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem i przemyślaną decyzję przed umówieniem terminu

Odwołanie wizyty w ostatniej chwili lub niestawienie się na nią blokuje termin dla innych klientów i skutkuje brakiem zwrotu zadatku. Szanujemy nasz i Wasz czas, dlatego prosimy o wzajemny szacunek